Stancija Meneghetti je bez sumnje u Istri najekskluzivniji turistički objekt u svojoj kategoriji. I na državnoj razini osvojila bi visoko mjesto, sam vrh. Meneghetti je brend, snaga, sinonim za dašak toliko potrebnog glamura. Meneghetti je vrhunski smještaj i top usluga na najvišoj razini. Krajnje reprezentativan objekt u okviru kojeg se ovaj mjesec formalno otvara prestižna vinara, kao rezultat velike investicije dijelom naslonjene i na EU financiranje.
S preko 70 stalno zaposlenih i van sezone, i to u punom iznosu plaće, a ne na izmišljenim, demotiviranim i zastarjelim minimalcima, Stancija Meneghetti je najveći poslodavac u Balama, pitoresknom gradiću u okviru kojeg je i kamp Mon Perin, tu je i hotel Lagrisa, u svojoj kategoriji jedan od najboljih. Tri atraktivna sadržaja, svaki u svojoj niši, nadopunjuju se odlično. Na karti poželjnih mjesta za odmor Bale su, upravo zbog ova tri turistička proizvoda koji čine razliku naspram ostalih, destinacija koju se mora posjetiti. Direktor stancije Meneghetti Miro Plišo, nekad poznati zagrebački odvjetnik, čovjek je koji osmišljava i godinama nadograđuje ovaj projekt. Od sredine svibnja i završetka gradnje dodatnih objekata, hotel s dvadesetak ležaja i okolne rezidencije s njih 90 preći će brojku od stotinjak. U naravi se radi o imanju koje se prostire na gotovo 40 hektara u što su uključeni i nasadi vinove loze, ali i ulika.
Miro Plišo kaže da ciljano, smišljeno i s punim uvjerenjem da su u pravu u onome što rade, Stanciji Menegetti stvaraju imidž poželjnog poslodavca. S velikim životnim i poslovnim iskustvom Plišo u hodu mijenja, nadograđuje i inovacijama kreira novu, drugačiju i poželjniju filozofiju rada Stancije Meneghetti. U prvom planu je čovjek, ali ne samo turist, što je tako logično, već i zaposlenik. Našim poduzetnicima ljudi su ponekad višak, opterećenje i potrošna roba. Plišo priču okreće naopako.
„Ako želimo razvijati vrhunski turizam i imati vrhunske goste, ako od toga želimo ostvarivati prihode kakve zaslužujemo i možemo, nije dovoljno napraviti luksuzne objekte koje će se lijepo urediti. Iznimno je važno da imamo prvorazredne ljude koji mogu odraditi taj servis. A da bi ih imali, moramo ih dobro platiti. Kroz godine vođenja Stancije Meneghetti, shvatili smo da kroz usku, kvalitetnu i obostranu iskrenu suradnju poslodavca i radnika postižemo toliko potrebnu sinergiju. Sada znamo da je iznimno važno da dobar radnik ima dobrog poslodavca, jer će onda i dobar poslodavac imati dobrog radnika. Taj međuodnos je, posebno u turističkoj branši, gdje postoji kontakt čovjeka s čovjekom, iznimno važan. Nije dovoljno izgraditi najbolji hotel, stanciju ili restoran. Kvalitetni ljudi čine razliku između loših i osrednjih i osrednjih i najboljih. Mi želimo biti najbolji i zato nam je čovjek u prvom planu.
Više na Glas Istre